Sesli yanıt sistemi diğer adıyla IVR (Interactive Voice Response); çağrıları profesyonel olarak karşılayan, telefondan tuşlama yardımıyla ilgili dahili veya departmana çağrı aktaran ve interaktif bilgi alışverişi sağlayan, santral sistemleriyle çalışan sistemdir.
Sesli Yanıt Sistemi (IVR)
- Herhangi bir lisans gerektirmeden birden fazla dış hattınıza aynı anda cevap verebilir.
- Özel karşılama menüleri, bekleme müzikleri ve senaryoları uygulayabilir.
- Farklı lokasyonlarınızda aynı santrali kullanabilirsiniz.
- Mesai dışında gelen aramalarına farklı senaryolar uygulayabilir.
- Aranan dahilinin meşgul veya yerinde olmaması durumu gibi farklı durumlar için aboneye sesli mesaj bırakılması yada o dahiliye ait cep telefonuna aktarım sağlanabilir.
- Arayan kişilere o anda bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğu, tahmini bekleme süresi bilgisi verilebilir.
- Giden aramalarda anket veya tanıtıcı bir reklam olarak sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılabilir. Yapılan tuşlamaya göre farklı senaryolar uygulanabilir.