BAŞVURU
Tescom IP Santral sistemlerinde arzu ettiğiniz her an çağrı inceleme raporlarına ulaşabilirsiniz . Dışarıdan çağrı geldiğinde asla meşgul çalmaz. Sanal sekreter karşılar ve çalışanlarınız o an meşgul olsa bile bekletme kuyruğuna alarak çağrınızın kaybolmamasını sağlar. Çağrıları belirli dahili veya numaralara ve cebinize yönlendirebilirsiniz
Tüm görüşme kayıtlarınızı kayıt altına alabilirsiniz. Arzu ettiğiniz takdirde veya bir ihtiyaç dahilinde ; Tescom IP Santral sisteminin panelleri sayesinde istediğiniz görüşme kaydının detayını inceleyebilirsiniz
Çok yoğun arama trafiklerinde bile çağrılarınız asla meşgule düşmez. Tescom Sesli Yanıtlama-Anons sistemi çağrılarınızı karşılar , ilgili birime yönlendirir , Kuyruk Yönetimi ile müzik ve anons eşliğinde bekletimi sağlar ve ister dahili – ister Cep Telefonu ; gerekli tüm yönlendirmeleri yapar.
Tescom Bulut(Sanal) Santral , datacenter ortamında barındırıldığından dolayı internet ve elektrik kesintisine uğramaz. Lokasyonunuzda yaşanan elektrik ve internet kesintilerinde çağrılarınızı bulut santraliniz karşılar, cep telefonunuza ya da telesekreterinize yönlendirir.
Mesai saatleriniz dışında , Resmi Tatil ve İşletmenizin çalışmadığı özel günlerde Tescom Sanal Santral sizin için her zaman hazır. Belirlediğiniz gün , saat , hafta ve zamanlarda çağrılarınız otomatik karşılanır , belirlediğiniz dahili , sabit veya Cep Numaralarına yönlendirmeler yapılır. Arzu ettiğiniz takdirde çağrı notlarını sesli mesaj olarak da E-Mailinize alabilirsiniz.