ETKİLİ SATIŞ – PAZARLAMA ( ÇAĞRI MERKEZİ)

Yeni Nesil Sipariş Yönetimi, Satış ve Pazarlama, Bilgi Hizmetleri, Müşteri Hizmetleri, Şikayet Yönetimi, Destek Hizmetleri , Tele Satış vb. bir çok hizmetler artık Çağrı Merkezleri aracılığı ile yapılmakta

Çağrı merkezleri genelde, Sipariş Yönetimi, Satış ve Pazarlama, Bilgi Hizmetleri, Müşteri Hizmetleri, Şikayet Yönetimi, Destek Hizmetleri, Tele Satış Hizmetleri gibi birçok amaçla kurulurlar. Aynı zamanda, Çağrı Merkezleri, inbound(gelen) veya outbound(giden) çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar.

  • Mekandan Bağımsız Hizmet
  • Uygun İş Gücü Maliyeti
  • En Az Bekleme Süresi
  • Otomatik IVR Arama Sistemi
  • Manuel Arama Sistemi
  • Kurumsal Hafıza Kaydı
  • Web Üzerinden Yönetim
  • Kapsamlı Raporlama

Paylaş
BENZER İÇERİKLER
İŞİNİZİ GELİŞTİRİN
EKONOMİ YÖNETİMİ – TASARRUF
AZ ÖDE, ÇOK KONUŞ
DERTLERİNİZDEN KURTULUN
TOPLU SMS İLE MİLYONLARA ULAŞIN
SMS TANIŞMA PAKETİ
SESİNİZİ DUYURMANIN EN ETKİLİ YOLU - SESLİ MESAJ
DİJİTAL FAKS
SANAL SEKRETER İLE KURUMSAL KİMLİK
INTERAKTİF SESLİ YANITLAMA (IVR)
AVANTAJLI CİHAZ ÇÖZÜMLER