IVR (SESLİ YANITLAMA)

Sesli yanıt sistemi diğer adıyla IVR (Interactive Voice Response); çağrıları profesyonel olarak karşılayan, telefondan tuşlama yardımıyla ilgili dahili veya departmana çağrı aktaran ve interaktif bilgi alışverişi sağlayan, santral sistemleriyle çalışan sistemdir.

IVR – Interaktif Sesli Yanıt Sistemi Başlıca Faydaları

  • Müşteri Tanıma Sistemi
  • Sipariş-Kargo Borç Sorgulama Modülü
  • Kredi Kartı Tahsilat Sistemi Modülü
  • Çağrı Sonrası Puanlama Modülü


Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Özellikleri

  • Herhangi bir lisans gerektirmeden birden fazla dış hattınıza aynı anda cevap verebilir.
  • Arandığınız dış hattınıza özel karşılama menüleri, bekleme müzikleri ve senaryoları uygulayabilir. Böylelikle farklı lokasyonlarınızda aynı santrali kullanabilirsiniz.
  • Mesai içi ve mesai dışında farklı karşılama menüleri uygulayarak mesai dışında gelen aramalarına farklı senaryolar uygulayabilir.
  • Aranan dahilinin meşgul veya yerinde olmaması durumu gibi farklı durumlar için aboneye sesli mesaj bırakılması yada o dahiliye ait cep telefonuna aktarım sağlanabilir.
  • Arayan kişilere o anda bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğu, tahmini bekleme süresi bilgisi verilebilir.
  • Outbound aramalarda anket veya tanıtıcı bir reklam olarak sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılabilir. Yapılan tuşlamaya göre farklı senaryolar uygulanabilir.
  • İnteraktif IVR Modülleriyle;
    -  Arayan müşteriyi numarasından tanıma,
    - TTS (Text to Speech) ile müşteriyi ismiyle karşılama,
    - SR (Speech to Text) ile müşteriyi komutlarla yönlendirme,
    - Sipariş-Kargo Durumu sorgulatma ve IVR üzerinden müşteriye okutma,
    - Borç sorgulatma ve IVR üzerinden müşteriye okutma
  • Ödeme veya tahsilatlarınızı kredi kartı bilgilerinin tuşlatarak tahsis etme gibi işlemleri    uygulayabilirsiniz.
Paylaş