Sesli yanıt sistemi diğer adıyla IVR (Interactive Voice Response); çağrıları profesyonel olarak karşılayan, telefondan tuşlama yardımıyla ilgili dahili veya departmana çağrı aktaran ve interaktif bilgi alışverişi sağlayan, santral sistemleriyle çalışan sistemdir.
IVR – Interaktif Sesli Yanıt Sistemi Başlıca Faydaları
- Müşteri Tanıma Sistemi
- Sipariş-Kargo Borç Sorgulama Modülü
- Kredi Kartı Tahsilat Sistemi Modülü
- Çağrı Sonrası Puanlama Modülü
Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Özellikleri
- Herhangi bir lisans gerektirmeden birden fazla dış hattınıza aynı anda cevap verebilir.
- Arandığınız dış hattınıza özel karşılama menüleri, bekleme müzikleri ve senaryoları uygulayabilir. Böylelikle farklı lokasyonlarınızda aynı santrali kullanabilirsiniz.
- Mesai içi ve mesai dışında farklı karşılama menüleri uygulayarak mesai dışında gelen aramalarına farklı senaryolar uygulayabilir.
- Aranan dahilinin meşgul veya yerinde olmaması durumu gibi farklı durumlar için aboneye sesli mesaj bırakılması yada o dahiliye ait cep telefonuna aktarım sağlanabilir.
- Arayan kişilere o anda bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğu, tahmini bekleme süresi bilgisi verilebilir.
- Outbound aramalarda anket veya tanıtıcı bir reklam olarak sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılabilir. Yapılan tuşlamaya göre farklı senaryolar uygulanabilir.
- İnteraktif IVR Modülleriyle;
- Arayan müşteriyi numarasından tanıma,
- TTS (Text to Speech) ile müşteriyi ismiyle karşılama,
- SR (Speech to Text) ile müşteriyi komutlarla yönlendirme,
- Sipariş-Kargo Durumu sorgulatma ve IVR üzerinden müşteriye okutma,
- Borç sorgulatma ve IVR üzerinden müşteriye okutma
- Ödeme veya tahsilatlarınızı kredi kartı bilgilerinin tuşlatarak tahsis etme gibi işlemleri uygulayabilirsiniz.