BULUT (SANAL SANTRAL)

Bulut Santral (Sanal Santral), bulut tabanlı internet üzerinden hizmet veren, kurumunuzda fiziksel bir telefon santrali bulundurmaksızın , internete ulaşabildiğiniz he noktadan , sahip olduğu tüm özellik ve avantajlarını kullanabileceğiniz , internet tabanlı yeni nesil iletişim teknolojisi ve telefon santralidir. Eski tarz analog-fiziksel santrallerin yerini alan sanal santralde (bulut santral) , sabit bir yatırım maliyet ve finansmanı gerektiren fiziksel bir santral kurulmasına gerek bulunmaz ve tamamen internet üzerinden çalışır. İnternetiniz olduğu her yerden ; Teknolojik , esnek yapısı , kullanıcı dostu ara yüzüyle ve tamamlayıcı yazılımları işlerinizi profesyonel bir şekilde yönetebilirsiniz.

Her şubeniz için ayrı bir santral yatırımı yapmanıza gerek olmadan tek bir bulut santral ile tüm şubelerinizin telefon santrali ihtiyacını karşılayabilir, şubeler arası iletişim maliyetlerinizi sıfırlayabilirsiniz. Sanal Santral oldukça geniş bir kesime hitap etmektedir. Basit bir liste yapmak gerekirse, Kobiler, E-Ticaret siteleri, Home Ofis çalışanlar, Saha Elemanları çalıştıranlar, Çok şubeli firmalar, Hukuk Büroları, Muayenehaneler, Ve daha bir çok alan sayılabilir.




  • Aylık, ekonomik kiralama modeli
  • Yatırım Maliyeti Gerektirmez
  • Aynı gün içerisinde hızlı kurulum
  • Taahhüt , Kullanım Sözü Gerektirmez
  • Kesintisiz ,- sürekli iletişim imkanı
  • En Güncel Güvenlik Sistemleri
  • Ücretsiz , bakım – destek güncelleme
  • Pratik – kolay kullanım
  • Yüksek kapasite kullanımı
  • Güncelleme ve genişletme kolaylığı
  • Akıllı Yedekleme Yönlendirme
  • CRM Yazılım Entegrasyonları



SANAL SANTRALİN FAYDALARI

Pratik Hesap Yönetimi

Kimseye bağlı kalmaksızın, tüm sisteminizi yönetmek sizin elinizdedir . Santral hizmetlerinden Ses Kayıtlarına, Numara Hizmetlerinden Görüşme Raporlarına herşeyi yönetebilirsiniz.

Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı

Tek hat üzerinden sınırsız çağrı alabilir ve görüşme yapabilirsiniz. Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz. Beni kim aradı derdine de rahatlıkla son verebilirsiniz.

Dahili Numaralar

Santralinizde tanımlı dahili numaralar lokasyondan bağımsız kendi aralarında ücretsiz konuşurken, birbirlerine gelen çağrıları da kolaylıkla aktarabilmektedirler.

Şubeler Arası Ücretsiz Görüşme

İşletmenizin lokasyonlardaki şubeleri kendi aralarındaki görüşmeleri ücretsiz yapılabilmekte olduğu gibi Tescom Telekom diğer Bulut Santral İş Ortakları ile de ücretsiz görüşebilirsiniz.

Çağrı Bekletme

Devam eden bir görüşmeniz varken, sizi arayan kişiye normal çalma sinyali giderken size direkt uyarı sinyali gelir.

Çağrı Transferi

Gelen aramalarda çağrıyı, istediğiniz ilgiliye ister onayı dahilinde isterseniz direkt aktarmanıza olanak sağlar.

Çağrı Yönlendirme

Gelen çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilir, mailinize e-posta şeklinde sesli olarak düşmesini sağlayabilirsiniz.

Konferans Görüşme

Tele Konferans özelliği sayesinde aynı anda birden fazla kişiyle ek ücret ödemeden toplu görüşmeler yapabilirsiniz.

Çağrı Detay Raporu

Arayan, aranan, cevapsız olan kısaca santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.

Görüşme Kayıtları

Gelen ve giden aramalarınızın kayıt altına alınması, panel üzerinden geriye dönük dinlenebilmesi yahut kendi bilgisayarınıza indirip arşivleme imkanına sahipsiniz.

Kurumsal Karşılama (Anons-IVR)

Gelişmiş IVR Sistemi sayesinde; arayan kişinin robot operatör tarafından kurumsal vizyonunuz ile karşılaması sağlanırken, müşterilerinizin hızlı ve pratik bir şekilde istediği kişiye ulaşarak memnuniyetinin sağlanmasına yardımcı olur.

Departman Grupları

Çalışanlarınızı departmanlarına göre gruplayabilir, çağrı geldiğinde aynı anda tüm dahilileri çaldırabilir ya da hangi dahiliye hangi sırayla dağıtılacağını belirleyebilirsiniz.

Kuyruk Yönetimi

Dahili hatlarınız meşgul ise arayan kişileri arama sırasına göre numaralandırarak arka plan müziği eşliğinde hatta bekletir ve boşalan dahililere sırasıyla çağrıları dağıtır.

Rahatsız Etmeyin Modu

Çağrı karşılayamayacağınız ya da müsait olmadığınız durumlarda gelen çağrıların doğrudan sesli mesaj kutunuza düşmesini ve size e-posta ile bilgisinin gelmesi sağlanır.

Mesai Saatleri – Tatil Yönetimi

Belirleyeceğiniz tarih ve saat aralıklarına gelen çağrıları değişik seslendirme senaryoları ile karşılayabilir, farklı bir dahili ya da çağrı grubuna ilgili çağrıyı yönlendirebilirsiniz.

Akıllı Telefon - Tablet Desteği

Akıllı telefon tablet bilgisayarlarınıza kuracağınız softphone yazılımları ile dahilinizi her daim yanınızda taşıyabilirsiniz.

Fatura Koruması

Voip hesabınıza günlük yurt dışı, günlük toplam, aylık toplam harcama limitleri tanımlayabilirsiniz.

Kara Liste Oluşturma

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

Dahiliye Özel Dış Numara Tanımlama

Dahililerinize özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara (CLI), ilgili dahilinin dış aramalarında görünür.

Dijital Faks

Bulut santral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir

Paylaş