SIKÇA SORULAN SORULAR

Voip, Voice Over Internet Protocol’ün kısaltmasıdır. İnternet üzerinden telefon görüşmesi anlamı taşımaktadır. Yeni nesil telekom hizmeti voip teknolojisiyle verilmektedir.
Sabit Telefon Hizmeti (STH) lisansı şehiriçi, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmeti sunulabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından telekomünikasyon operatörlerine verilen lisanstır.
– Aylık sabit ücret ödemezsiniz. – Tek numaranızla anlık sınırsız çağrı alabilirsiniz. – Taşınan sabit numaranız için ücretsiz telesekreter servisinden yararlanabilirsiniz. – Tescom Telekom’un avantajlı tarifelerinden yararlanarak tasarrufa geçersiniz.
Hayır. Tescom Telekom’dan numara almak ve kurulum ücretsizdir.
0212 908 0 444 Tescom Telekom Müşteri Hizmetleri numarasından arayarak veya web sayfamızdan Yeni abonelik sistemimizle başvuruda bulunabilirsiniz.
Hayır. Numaranız olduğu gibi hiç değişmeden taşınacaktır.
Hayır. Tamamen ücretsiz bir hizmettir.
Hayır. Tescom Telekom sabit telefon hizmetlerinde sabit ücret uygulaması yoktur.
Hayır. Numaranızı taşımakla artık Türk Telekom’daki tüm fiziksel ve ticari bağlantınız bitmiş olacaktır.
Bu durumda hattınız taşınabilmekte fakat internetiniz kesilecektir.Numara üzerindeki ADSL’inizi, yalın ADSL’e geçirerek numaranızı taşıyabilirsiniz.
Hayır. Bu numaranızdan faks alamayacaksınız.
Numara taşıma süreci verici operatörün onay vermek süresine bağlı olarak maksimum 5 iş günü sürmektedir. Bu süre yasal süredir. Türk Telekom ‘a girilen numara taşıma talepleri ortalama 48 saat içinde taşınmaktadır.
Numara Taşıma işlemi verici operatörün onay verdiği saat diliminde kesinti olmadan gerçekleşmektedir.
Evet. Bütün operatörleri Tescom Telekom tarifeleri ile %70’varan indirimlerle arayabileceksiniz.
Evet. Türkiye’deki tüm operatörlerle ara bağlantılar tamamlanmıştır, tüm operatörlerden aranabilirsiniz.
Evet. PRI hattınızı taşıyabilirsiniz.
1- Abone Başvuru Formu 2-Abonelik Sözleşmesi 3- Yetkili Kimlik fotokopisi 4- Yetkili İmza Sirküleri 5- Kurumsal Numara Taşıma Formu 6- Vergi Levhası Örneği 7 – Sicil gazetesi örneği
1- Kimlik fotokopisi 2- Adres Beyanı 3- Abonelik sözleşmesi 4- Abone Formu 5- Numara Taşıma/Tahsis Formu
Evet. Numara taşıma formlarında ve abonelik sözleşmelerinde ıslak imzanız bulunmalıdır.
Evet. Giden ve gelen tüm çağrıları detaylı olarak www.tescom.com.tr adresinden Kullanıcı Panelleri Menüsünden, kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak takip edebilirsiniz.
0212 908 0 444 Tescom Telekom Müşteri Hizmetleri numarasından arayarak veya www.tescom.com.tr de Yeni Abonelik kısmından başvuru yapabilirsiniz.
Çağrı merkezleri, son dönemlerde 444’lü numaraların yerine Göçebe(0850) numara kullanmayı tercih etmektedirler. 444’lü numaranın hem müşteri hem de firma açısından maliyetleri göz önünde bulundurulduğunda 0850’li numaraları tercih etmenizi öneririz.
0212 908 0 444 Tescom Telekom Müşteri Hizmetleri numarasından arayarak veya www.tescom.com.tr de Yeni Abonelik kısmından başvuru yapabilirsiniz.
Yeni kuracağınız çağrı merkeziniz için ücretsiz danışmanlık, projelendirme ve destek hizmeti sunuyoruz. Bu kapsamda voip ve network uzmanlarımızla lokasyonunuzu ziyaret ederek sahip olduğunuz ve olması gereken altyapı, donanımlar, yazılımlar ve standartlar konusunda size danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Çağrı Merkezi müşterilerimize Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Çözümlerimiz de bulunmaktadır. Detaylı bilgi için 0212 908 0 444 Tescom Telekom Müşteri Hizmetleri veya www.tescom.com.tr Sizi Bilgilendirelim Kısmında bilgi talebinde bulunabilirsiniz.
Halihazırdaki çağrı merkeziniz için voip ve network uzmanlarımızla lokasyonunuzu ziyaret ederek sahip olduğunuz ve olması gereken altyapı, donanımlar, yazılımlar ve standartlar konusunda size danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Çağrı Merkezi müşterilerimize Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Çözümlerimiz de bulunmaktadır. Detaylı bilgi için 0212 908 0 444 Tescom Telekom Müşteri Hizmetleri veya www.tescom.com.tr Sizi Bilgilendirelim Kısmında bilgi talebinde bulunabilirsiniz.
Paylaş