ÇAĞRI MERKEZİ

Çağrı merkezleri genelde, Sipariş Yönetimi, Satış ve Pazarlama, Bilgi Hizmetleri, Müşteri Hizmetleri, Şikayet Yönetimi, Destek Hizmetleri, Tele Satış Hizmetleri gibi birçok amaçla kurulurlar. Aynı zamanda, Çağrı Merkezleri, inbound(gelen) veya outbound(giden) çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar.


AVANTAJLARIM NELERDİR?

Bulut Çağrı Merkezi

Lokasyonunuzda herhangi bir donanıma ihtiyacınız olmadan bulut teknolojisiyle internet üzerinden hizmet veren, internetin olduğu her yerden kullanabileceğiniz internet tabanlı çağrı merkezi sistemidir. İhtiyacınız olan kulaklı mikrofon ve bilgisayar.

Mekandan Bağımsız Hizmet

IP altyapı sayesinde mekandan bağımsız hizmet verilebiliyor. Operasyonu farklı lokasyonlara yayarak işletme maliyetlerini düşürüyor.

Uygun İş Gücü Maliyeti

İşgücü maliyetlerini düşürüp, uygun işgücüne yerinde ulaşım sağlıyor.


En Az Bekleme Süresi

Esnek çağrı dağıtım senaryoları ve ses işleme uygulamaları sayesinde müşterilerin bekleme sürelerini en aza indiriyor.

Çağrı Merkezi Yazılımı

çağrı merkezleri için özel olarak sunduğumuz, çağrı merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanışlı bir hale getirebileceğiniz yazılımımızdır.

Otomatik IVR Arama Sistemi

Satışını yapmak istediğiniz ürün veya hizmetinize ilişkin tanıtıcı ses kaydını dinleterek, tuşlama sonucuna göre müşteri temsilcilerinize bağlayabilirsiniz. Böylelikle ürün veya hizmetinizle ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz.



Manuel Arama Sistemi

Sisteme yüklenen dataları manuel olarak arayan ve müşteri temsilcilerine aktaran arama sistemidir. Çağrı merkezi sektöründe “Maske” olarak da bilinmektedir.

Çeşitli Dış Arama Yapabilme

Satış, is takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme ve anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar yapılabiliyor

Çağrı Kaydı Alabilme

Tüm görüşmeler ek bir donanıma ihtiyaç duymadan kayıt altına alınıyor ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenerek olası ihtilaflar engellenebiliyor.


Kurumsal Hafıza Kaydı

IP Çağrı Merkezi’nin kendi içinde barındırdığı Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydediliyor, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yasatılıyor.

Web Üzerinden Yönetim

Çağrı merkezi yöneticileri kendilerine özel tasarlanmış ekranlar sayesinde çağrı merkezi operatörlerini web üzerinden, mekandan bağımsız olarak yönetebiliyor.

Kapsamlı Raporlama

Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama sistemi ile kurum ve personel verimliliği kontrol ediliyor, müdahaleler hızlı ve etkin şekilde gerçekleştiriliyor.

Paylaş